duminică, 12 decembrie 2010

CA SA ADMINISTREZI, TREBUIE SA AI SI CU CINE !


           Sunt anumite voci din cadrul PDL Braila, care pun sub semnul indoielii activitatea mea ca director la Directia pentru Sport a Judetului.  Asta pentru ca si eu si alti oameni, care intelegem lipsa lor de persoanal calificat pentru a putea gestiona o unitate de profil, am fost indignati de solutiile pe care le-au gasit in acoperirea acestor posturi.
           Celor neinformati,  ma simt obligat sa le aduc la cunostinta, ca din pacate nu am avut intr-adevar timp sa rezolv foarte multe lucruri in favoarea sporului brailean pe acea functie de 4 luni, pana cand a incetat sa functioneze coalitia cu PDL-ul, insa voi posta pe blog o serie de fotografii mai mult decat graitoare despre activitatea mea, care totusi nu ilustreaza in totalitate ceea ce am finalizat in acea scurta perioada.
           As mai trece totusi in revista: constituirea Clubului Oamenilor de Sport  impreuna cu amenajarea la Hotel Sport a unui loc de intalnire pentru acestia, cu terasa de vara si alte facilitati, igienizarea restaurantului Sport care era in pericol de a nu mai fi autorizat sa functioneze, reabilitarea capitala a Salii Polivalente, inaugurarea bazei sportive de la Ianca, organizarea turului ciclist al Romaniei (etapa Braila), organizarea unui campionat de natatie pentru copii, dotarea cu echipament sportiv a multor ramuri sportive si multe alte actiuni de atragere si premiere a sportului brailean, lucruri care ma fac sa fiu orgolios de activitatea mea si a colegilor cu care am colaborat in acea perioada si de aceea, comparatia cu diferite personaje, propuse acum de PDL sa "astupe" aceste functii si care au facut sport doar la scoala generala in cadrul orelor de curs, ma nemultumeste si ma pune pe ganduri vizavi de soarta sportului brailean!

                                                                                                                                    Eduard Puiu
           fost director al Directiei pentru Sport a Judetului Braila










2 comentarii:

  1. bazinele promise brailei ? .. au disparut cum nu s-a antrenat nimeni in bazinul olimpic de afara de la lps 8 - 9 ani asa o sa apara si alte bazine olimpice pentru inotatorii de viitor ai brailei.

    RăspundețiȘtergere
  2. cum anticipam , nici macar un raspuns in sictir cum suntem obisnuiti nu se poate :) SI VRETI CU TOTII PERFORMANTE ;)

    RăspundețiȘtergere