duminică, 12 decembrie 2010

  
 

Un gand bun pentru inceput
    A devenit o moda, un obicei din ce in ce mai frecvent, ca oamenii care au ceva de comunicat societatii, prietenilor, necunoscutilor chiar, sa isi construiasca un astfel de "purtator de cuvant" , asa cum consider eu conceptul de blog.
   Sincer, dupa ce am deprins modul de manevrare si de postare al informatiilor, a inceput sa ma captiveze ideea de comunicare prin intermediul blogului. La drept vorbind, intr-o societate atat de frenetica si grabita, in care putine persoane mai au rabdarea sa te asculte cu adevarat si unde tot timpul trebuie sa concentrezi mesajul spuselor tale in cat mai putine propozitii, e placut sa te poti aseza in fata computerului, sa iti  asterni gandurile, realizarile, obiectivele si sa stii ca ele vor fi citite de cel care iti acceseaza blogul personal.
  Din acest considerent, va urez bun venit in noul meu mic univers, unde am sa afisez aspecte din viata mea cotidiana, si unde am sa incerc sa va provoc la discutii sincere.
Bun venit!

2 comentarii:

  1. Fiecare din noi ne traim viatza cel putin cu un scop si bineinteles k toate deciziile pe care le luam sunt mult mai intelepte si prudente,pt a putea ajunge la indeplinirea lui.Fiecare actiune a noastra conteaza si toate rezultatele acţiunilor noastre se vor imbunatati knd ne asteptam mai putin.Sunt sigura k sunt generatii kre vor fi determinate poate vreodata in miscarile inteprinse de noi.Fiecare actiune din viatza noastra conteaza,totul depinde de noi si de rabdarea noastra,de colectivul unit cu care interactionam.Sa ne creem viatza si sa ne crestem valoarea in fiecare clipa,sa nu pierdem nimik...Frumos blog...si ganduri pline de optimism si sper si realizabile intr-un final:)...mult succes in tot ceea ce intreprindeti....

    RăspundețiȘtergere